Friday, August 17, 2007

Happy Befday..

Tanggal 14 Ogos 2007,seorang daripada kawan aku yang bernama Arnett telah selamat menyambut hari jadi nya yang ke 23 tahun..hehe..alhamdulilah…
Dengan tidak membuat sebarang persediaan,serta masa bekerja yang agak terhad membuatkan aku tidak sempat untuk membeli sebarang hadiah..akhirnya aku mengambil keputusan untuk memberinya barang terpakai yang mana aku jaga dengan baik selama ini..dengan hati yang iklas,aku memberi barang tersebut dan alhamdulilah,Arnett amat menyukai barang tersebut..(suke ke??hehe)..
Nak cita sikit lah tentang befday boy ni..aku mengenali Arnett sejak 5 bulan yang lalu..pada mulanya aku rasa kekok untuk berborak dengannya..muka nya yang nampak sedikit sombong itu membuat aku kurang senang untuk terus rapat dengannya..sememangnya,sangkaan ku tidak tepat sama sekali kerana sebenarnya Arnett seorang yang ‘friendly’ dan aku senang sekali berkawan serta bertukar pendapat dengannya dalam segala hal..tak hairan lah kalau ada peribahasa yang menyatakan “don’t judge the book by its cover”..hehehe…
Akhir kata,untuk Arnett,happy befday dan diharap,apa yang belum di kecapi selama ini akan terlaksana dan dimakbulkan jugak kelak..

No comments: