Saturday, August 25, 2007

Lunch...

Salam...

Setelah sekian lama aku tidak makan masakan ibu,hari ini aku berpeluang..ibu telah menghidangkan kami pelbagai masakan seperti ayam goreng,hati masa kicap,sayur midin serta ulam ulaman yang di cecah dengan sambal belacan..
Alhamdulilah,puas rasanya dapat menikmati makanan tersebut..sememangnya aku jarang makan bersama keluarga..walaupun hari ni makan tengah hari tanpa ayah ku yang mana outstation atas urusan kerja,tetapi aku tetap berpuas hati..kepuasan untuk makan makanan yang di hidangkan sememangnya menepati citarasa..mana tak nya,terlalu lama aku menantikan saat saat untuk makan bersama sebegini..
Sebenarnya,keluarga aku memang selalu makan bersama tetapi cuma aku yang tidak dapat turut serta sebab sibuk dengan kerja dan....hehehe..
Oklah,rasanya itu sahaja yang dapat aku kongsikan bersama...dan harapan aku di masa hadapan adalah untuk makan bersama keluarga serta di temani orang yang aku sayang..erm,aku rasa orang yang aku sayang itu tahu siapa diri nya..hehe..

2 comments:

Anonymous said...

camat berpuasa kek...
jgn ko ponteng posa indah...
kekeke...

Mohd Syafei Ahmad said...

sedapnya..... dah lama tak makan sekeluarga macamtu