Friday, August 24, 2007

Makan Malam di Nikko...

Semalam,aku telah di ajak oleh abg Rushy untuk makan malam bersama di Nikko Japanese Restaurant…seramai 3 orang,kami meluru masuk ke dalam restaurant tersebut..aku dapat rasakan ada sesuatu kelainan pada suasana di dalamnya…
susunan di dalamnya teratur..berkemungkinan pengurusan dulu dan sekarang berlainan..
Semasa di Nikko,aku sempat berborak dengan pengurusnya yang mana kawan aku jugak..banyak cerita yang aku dengar..baik yang positif ,mahupun negatif..ah,malas nak fikir..tu hal diorang..buang masa aku je nak ambik peduli hal diorang..apa yang penting sekarang ni,aku hanya akan buat yang terbaik untuk diri aku..tu je..
Jam menunjukkan pukul 10.30 malam,kami pun keluar daripada Nikko lalu pulang ke rumah masing masing..
Kepada abg Rashy,thanks sebab belanja Zoul makan malam di Nikko…appreciate sangat dan bila nak blanja lagi?? Hehhehehehe
..cheers..

4 comments:

Wanpetunjuk said...

nok guno loghat klate lah...tok abih2 nge sushi dio...buleh make bendo metoh...nok sakik peruk ko...

cubo tra make kambing baghu lepah sbeleh...buleh ko????

Rush Murad said...

wan - belum cuba belum tahu... sedap woooooo........ salmon mentah cicah kicap n wasabi...perghhh.... kambing mentah? mana buleh, ada byk darah...

zoul - i dah tunaikan janji ek...

Zoulkieflie said...

wan ~ sushi tu sedap lah wan..kambing tu tak sedap sebab ada darah..hanyir siot..

Abg Rush ~ tunaikan janji?hehehe..ok abg..thanks..

Wanpetunjuk said...

hahahah...dah...dah cuba dah...tak dapat nak menjadikan ia suatu keistimewaan dan favourite...gua nak cuba sesuatu yang terlalu luar biasa...ntah la...

nnti kawe blanjo demo zoul nge rush makane hok demo tok penoh jupo...saba deh...